WelCoMe tO My BlOg

Light Blue Pointer

Tuesday 4 December 2012

Coretan Kawanku 2

Aku senang berkawan dengan sesiapa sahaja. Biarpun perangaiku agak menjengkelkan. Hanya orang yang tidak mengenal hati budiku saja sering mengejekku terang-terangan dan sindiran yang berkias. Tangisan tanpa air mata menjadi temanku kini, aku lain. Aku tidak tahan lagi. Kemarahanku bangkit dari tidur selesa yang selama ini ditahan oleh kesabaran. Aku menjauhkan diri dari kenalan dan meluangkan masa bersama orang yang kenal dan rapat denganku dari usiaku belum remaja lagi dan _sepanjang kebosananku selama ini. Kini,dia tidak lagi sibuk kerana telah bersara daripada jawatan yang disandangnya yang selama ini merupakan seorang pengawas. Aku tenang tika bersamanya. Aku harap dapat sentiasa meluangkan masa dengannya. Terima kasih sahabat. Engkaulah teman istimewa.

Dari: Hayadihrun

 
HARGAILAH HIDUP INI SELAGI MASIH BERNAFAS